OVER LISELOTTE
THE ONE EXCEPTION WHERE I MAKE THIS ABOUT ME
Eerlijk? Ik praat niet zo graag over mezelf. En al zeker niet nu, op dit moment, terwijl jullie één van de belangrijkste gebeurtenissen in jullie leven plannen. Het draait momenteel helemaal om jullie. En zo heb ik het graag.
Ergens hoop ik dat jullie aan de hand van mijn beelden me al een beetje leerden kennen. Dat jullie is opgevallen dat ik hou van emoties, zo rauw en puur als ze maar komen. Dat ik graag plezier maak en niets liever vastleg dan mijn koppels die dat ook doen. Dat ik graag dicht kom. Heel dicht. Zowel letterlijk als figuurlijk. Dat ik hou van creativiteit en dat ik grenzen opzoek en probeer te vernieuwen waar mogelijk.
Maar oké, genoeg over mijn beelden. Wie ben ik?
Mijn naam is Liselotte maar mijn vrienden & familie noemen me Liseleau of Leau. Wou je weten waar Studio Leau vandaan kwam? Well, here you go. In mijn vorig leven was ik Marketing Manager bij Coca-Cola, dé droomjob waarvoor ik oorspronkelijk marketing & communicatie ging studeren. Mijn passie voor fotografie & ondernemerschap bleef echter groeien waardoor ik startte met Studio Leau in bijberoep, een opleiding fotografie in avondonderwijs en vervolgens een jaar aan Narafi School of Arts. Ik werd mama van de meest fantastische zoon & dochter en toen ook mijn 'derde kindje' begon te groeien werd het tijd voor een avontuur als full-time fotograaf. What. a. ride.
(FUN) FACTS
Ik ben verslaafd aan frietjes. My husband had me at: 'Een groot pak met stoofvleessaus & mayo, een bicky burger en een frikandel spécial?'
Geef me een goed glas wijn (of een pintje, yup I am that kind of girl), chips, een dekentje, Netflix of disney+ en ik verdwijn voor onbepaalde periode. Of toch tot de kindjes terug wakker zijn.
Ik ben een mensenmens & ik hou oprecht van de liefde. Het is niet ongewoon dat je me een traantje ziet wegpinken achter mijn camera of dat ik met een gevoel van 'liefdesverdriet' naar huis ga omdat de grote dag van mijn koppel er opzit.
Competitief is my middle name. Drop me in een escape room of een andere spelomgeving, pak een groot pak popcorn en watch what happens. Waarschuwing: me uitdagen voor een potje monopolie, uno of saboteur is volledig op eigen risico.
Ik ben allergisch aan verkoopspraatjes. Hoe erg ik iets ook wil of nodig heb, wanneer ik merk dat iemand me actief iets probeert te verkopen dan koop ik vaak niets of ergens anders.